500 sidor av bara lera

Igår kväll var jag inne på internet och kollade på cernit lera, det var 500 sidor och jag gick igenom varenda en, kunnde bara inte sluta, har man börjat att kolla är det svårt att låta bli.
nästan allt var från andra länder, och fick massor med nya ideer. om ni har frågor osv så är det bara att maila mig! det första jag gör på morgonen är att öppna min mail och tittar in då o då under dagen. så har ni ideer maila gärna hade varit kul att få höra era åsikter.

Förra veckan köpte jag två nya paket med produkter, en från Panduro och en från http://www.artistica.nu/
så det ska bli skoj att öppna paketerna när dom kommer hem, så snart blir det mycket nytt. och många nya färger i leran som fanns på artistica. det tar några dagar att fixa ihop rosor tårtor mm. så är det så att ni vill ha fler hör av er.
Tack så mkt för alla det fina kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0