Monica

  •   Lite om mig
            
            2 dötrar  Isa och  Thea
            Sambo med en underbar kille
    som bakar super goda kanelbullar
            2 katter Tokis och Gyzmo 
            Vi bor på landet
            Har pysslat så länge jag kan minnas,
            målat med olja, akvarell,
            fixat med Decoupage (servetter) målat korgar m.m
            Just nu bara Fimo /cernit
     och fixar armband och lite annat som ni ser
            Har sålt 4 armband på tradera.
    nej det täcker inte allt jag köpt och det är mkt 
            en fimo paket på 55 gr. kostar runt 26:-kr
            men jag gör inte det för vinsten alls
            utan för att det är myssig att pyssla,
    man tänker inte på annat just då.
            avkoplande, bra mot stress.
            jobb som heltids uska, med natt tjänst just nu. 
                    

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0