Rosa rosor 129:-


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det är så vackert med dina rosor det ser så verklighetstroget ut-jättevackert. Har också kommit på iden att göra pärlsmycken med bara en ros som detaljom det är hållbart vet jag inte. Men ack så svårt att göra gör du dem i ett enda stycke eller lägger du på bit efter bit? Hur gör man bäst en ros, är det något du svarar på hoppas jag o hälsningar från mig, Elisabeth.

2011-04-15 @ 17:27:08
Postat av: min blogg!

gör den blad för blad. med en liten korn format pinne i mitten av lera! sedan byger man upp blad efter blad i motsats ritknig så man får en jämn form. nu blir det fina men hade lite svårt i början :)

2011-04-15 @ 17:31:07
Postat av: lovisa

Har du gjort smyckerna med fimo/cernit lera?



// lovisapyssel.bloggplatsen.se

2011-05-12 @ 13:11:50
URL: http://lovisapyssel.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0